Vanliga frågor

Telefonnummer

Hej Kunder, Just nu har vi inget telefonnummer, men det är ett arbete som är igång för att kunna erbjuda telefonsupport i början år 2022. Har ni frågor eller funderingar går det bra att maila oss till kundtjanst@bygglager.se Det går även bra att använda vår chatt på hemsidan! Ha en trevlig dag samt God jul & Gott nytt år!

Min vara har skadats i transporten, hur gör jag nu?

Tyvärr händer det ibland att varan/varorna blir skadade i transporten, för att vi skall kunna godkänna en transportskada måste du anmäla det så snart som möjligt och senast 5 dagar från mottagandet. Du anmäler transportskadan enkelt här i kundportalen med att starta ett ärende eller via vårt kontaktformulär eller chatten i vår webbshop. För snabbare hantering var vänlig att bifoga bilder skadan/skadorna för det kräver reklamationen!

Jag har skrivit till kundtjänst, men inte fått något svar?

Det kan hända att våra svarsmail hamnar i skräpposten. Kolla där, om svarsmailet inte skulle finnas där heller så är det bara att skapa ett ärende till!

Produkten finns inte i ert sortiment?

Skulle det uppkomma att vi inte har just artikeln ni söker? Kontakta oss så vi hjälper med det. Vi har stort sortiment både i och utanför webbutiken med hjälp av våra leverantörer!

Jag vill göra en retur, hur gör jag?

Vid retur ska du som kund alltid kontakta vår kundtjänst för vidare instruktioner och det gör du enklast via kundportalen eller bara ett mail till kundtjanst@bygglager.se. Du kan också kontakta oss via webbshopen antingen via vår chatt eller kontaktformuläret. Med vänlig hälsningar, Bygglager kundtjänst